Axhenda

22.02.2016- 26.02.2016

 

E hene Date 22.02.201

  1. Mbledhje me  titullarin
  2. Sektori SKC: raporti per klasat e treta, oret e hapura ne diten e kurrikulave dhe teksteve te reja, olimpiadat, aktivitetet per javen e Mesuesit dhe Marsin si  dhe provimet e korrespodences.
  3. Sektori SPZH: Raportim mbi burimet njerezore dhe fazen per realizimin e prokurimeve.Kthimi i pergjigjeve ne institucione dhe per qytetaret.
  4. Diskutim i rezultateve te anketes ne shkollen "Ali Demi" ora 10:30
  5. Diskutim i rezultateve te anketes ne shkollen "Halim Xhelo"ora 13:20
  6. Ndjekja e shkresave , udhezimeve, urdherave.

E marte  Date 23.02.2016

  1. Diskutim i rezultateve te anketes ne shkollen e mesme "Jani Minga" ora 10:30
  2. Diskutim i rezultateve te anketes ne shkollen "Mustafa Q.Ataturku"ora 13:20.
  3. Ndjekja e shkresave , udhezimeve, urdherave.

E merkure Date 24.02.2016

  1. Takim me mediat, per VKM-ne mbi zhvillimin e ekskursioneve mesimore me nxenesit.
  2. Takim me shoqaten e sportit ne shkolla per kalendarin e aktiviteteve sportive-kulturore per periudhen Mars-Qershor.
  3. Monitorim i procesit mesimor ne shkollat me klasat mbasdite "4 Heronjte".10:30
  4. Monitorim i procesit mesimor ne shkollat me turnin mbasdite "I.Qemali".
  5. Ndjekja e shkresave , udhezimeve, urdherave.

E enjte dt. 25.02.2016

  1. Takim i titullarit   me shefat e sektoreve ora 8:10
  2. Prezantim i raportit te klasave te treta te pesta ne shkollen jopublike "Perla"
  3.  Prezantim i raportit te klasave te treta te pesta ne shkollen jopublike "Dijetari"
  4. Takim me qytetaret ora 13:30.
  5. Ndjekja e shkresave , udhezimeve, urdherave.

E premte dt. 26.02.2016

  1.  Vezhgim oresh dixhitale ne lenden matematike- letersi- biologji ne shkollen "Ali Demi"
  2.  Vezhgim oresh dixhitale ne lenden matematike- letersi- biologji ne shkollen ne shkollen e mesme Orikum.
  3. Vezhgim i oreve te hapura Klasa 1 dhe 6 ne Za Sarande dhe Za Delvine
  4. Ndjekja e shkresave, udhezimeve, urdherave.

Misioni yne eshte dija dhe edukimi.Le te vazhdojme sfiden e rruges drejt cilesise ne arsim!